Onze vereniging

EN HET MOOIE NATUURGEBIED DE gaasperplas

De vereniging

KVG staat voor Kanovereniging Gaasperplas en zit in Amsterdam Zuidoost. Vlak naast de zeilvereniging. De vereniging is voor diverse soorten kanovaarders: Canadees (open kano), vlakwaterboot en zeekajak. Voor leden hebben we een aantal clubboten beschikbaar. De overige boten zijn eigendom van de leden. Er zijn geen huurboten.

De Gaasperplas is alleen toegankelijk voor boten zonder brandstofmotor. Dus naast collega’s kom je er vooral zwemmers, zeilboten, suppers en af en toe een drakenboot of surfer tegen. Heerlijk rustig!

Ben je geen lid, heb je interesse eens te komen kanovaren of wil je iets vragen? Stuur een mail naar bestuur@…. of kom vrijblijvend op een woensdagavond langs.

Club avond

Elke woensdagavond is er vanaf 19:00 uur clubavond. Dan wordt er gevaren op de plas en er kan binnen wat gedronken en (na)gepraat worden. Ook geïnteresseerden zijn welkom.
Er kan met pin betaald worden.

Functie Naam Mail@(vereniging zelf invullen)
Voorzitter Kees Droog voorzitter@
Penningmeester Joke Lamptey penningmeester@
Secretaris Mei Kan secretaris@
Ledenadministratie Jacqueline Smit ledenadministratie@
Webredactie/Communicatie Marten Heijne web@  communicatie@
Bestuurslid 1 Caroline Immerzeel penningmeester@
Bestuurslid 2 Vacant
Bestuurslid 3 Vacant

Algemeen mailadres: bestuur@

Commissies

Naam Mail
Toercommissie ToerCie@
Onderhoudscommissie OnderhoudCie@
Barcommissie BarCie@

Bankgegevens

Kanoverening Gaasperplas
NL90INGB0004424704

Vermeld bij betaling altijd lidnummer en factuurnummer

Vertrouwenscontactpersoon

De vertrouwenscontactpersoon is van het Watersportverbond en volledig onafhankelijk van KVGaasperplas: Site Watersportverbond.nl  >  Verenigingen  > Veilig sportklimaat  > Vertrouwenscontactpersoon

Veilig sportklimaat

De vereniging wil alleen een veilig sportklimaat bieden. Daarom wordt altijd volgens de regels en richtlijnen van NOC*NSF gewerkt. Meer informatie over wat dat in de praktijk betekent en wat het jouw biedt is hier op deze site te vinden: Centrum Veilige Sport Nederland.

Kom gezellig langs

Meld je aan voor een kennismaking op de clubavond.

Heb je vragen neem contact met ons op. We beantwoorden ze graag.